خانه / بهترین / بهترین سریال های ایرانی
سریال های نمایش خانگی ایرانی

بهترین سریال های ایرانی

علاوه بر سریال های صدا و سیمای ایران می توان به تماشای سریال های نمایش خانگی ایرانی نیز پرداخت. البته تهیه سریال های نمایش خانگی ایرانی مستلزم پرداخت هزینه است. در این مقاله به سراغ معرفی 30 تا از بهترین سریال های ایرانی رفته ایم. عمدتا سرمایه گذار سریال های نمتیسش خانگی افراد حقیقی یا حقوقی غیر از سازمان صدا و سیما و نهادهای زیرمجموعه آن هستند. همیشه بحث تامین مالی سریال های خانگی هم داستان خودش را دارد. سرمایه گذاری که بعضا اختلاسگر هم از آب در می آیند. در این میان چندین سریال نمایش خانگی از نگاه مردم جزو بهترین ها شناخته شده اند و امتیازات بالایی را در رسانه های مختلف کسب کرده اند. در  یک مقاله به طور کامل به معرفی سریال های جدید ایرانی پخش خانگی پرداخته ایم. سریال های ایرانی صدا و سیما براساس بودجه ای که برای ساخت آنها در نظر گرفته می شود، تقسیم بندی می شوند. بهترین های آنها هم سریال هایی هستند که به عنوان سریال های الف ویژه، الف فاخر و یا الف شناخته می شود. به عبارت دیگر هر چه تعداد پروداکشن ها، لوکیشن ها، بازیگرها و .. بیشتر باشد در زمره الف ها قرار می گیرند. این سریال ها عمدتا سریال هایی طولانی، تاریخی و یا بیوگرافی هستند و بودجه ای بسیار زیاد دارند. البته بستگی به سلیقه هم دارد. برخی ها ترجیح می دهند عمدتا سریال های تاریخی ببینند و برخی هم دوست دارند سریال های جدید با موضوعات روز را دنبال کنند.

در صورت تمایل به مشاهده لیست بهترین فیلم های سریال های ایرانی نمایش خانگی و یا صدا و سیما نیز می توانید از طریق لینک زیر مقاله مربوطه را مطالعه نمایید:

معرفی بهترین سریال های ایرانی

درباره الهام یزدان پرست

بیش از 3 سال است که در زمینه آی تی و فناوری اطلاعات در حال تحقیق و مطالعه است، مدرک آکادمیک تحصیلی ندارد اما دکترای موفقیت دارد، عاشق یادگیری و یاد دادن است و دستی هم در فلسفه دارد.

پیشنهاد بررسی

دانلود گوگل کروم اندروید

آموزش گام به گام دانلود گوگل کروم اندروید

مرورگرها جزو اولین نرم افزارهایی هستند که پس از نصب ویندوز باید حتما آن ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.